Přenos telefonního čísla do naší sítě je zpoplatněn podle Ceníku ostatních služeb NISATEL.CZ. Uvedený postup pro přenos čísla je v několika krocích popsán níže. Pokud si nebudete vědět rady, je možné se obrátit přímo na naší zákaznickou linku.
Jak získat ČVOP (Číslo výpovědi opuštěného operátora) od svého stávajícího operátora.

 

  • 1 Žádost na svého současného operátora
    • a.O2: Ze svého stávajícího čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK* na číslo 999 111. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP. Pokud SMS nepřijde, je nutné kontaktovat zákaznické oddělení O2 800 123456.
    • b.Bleskmobil: Pokud chcete odejít od BLESKmobilu, pak zašle ze své BLESKmobil karty bezplatnou SMS na číslo 999340 ve tvaru: CVOP XXXXXXXX (kde XXXXXXXX je PUK BLESKmobil karty).
    • c.T-Mobile: Zavolejte na infolinku 603 603 603 (nebo 4603) a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
    • d.Vodafone: Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
  • 2.Stávající operátor vám pomocí SMS sdělí datum kdy dojde k přenosu čísla. V tento den si musíte vyměnit starou SIM za novou SIM od NISATEL.CZ. Telefonní číslo zůstane zachováno.
  • 3.Vyplňte objednávkový formulář pro zvolený tarif a začněte využívat služby NISATEL.CZ

Přenos čísla trvá podle dostupných mezioperátorských kapacit 4 až 7 dní. Vaše původní číslo bude ale po celou dobu aktivní a budete jej moci standardně používat. Vaše číslo bude neaktivní maximálně několik minut v den přenosu mezi půlnocí a šestou hodinou.

POZOR je důležité mít se stávajícím operátorem vyrovnané závazky ke dni přenosu čísla jinak se přenos neuskuteční.

Pokud Vám stávající operátor odmítne vydat ČVOP, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.

Kód PUK naleznete po setření ochranné plochy na plastové kartičce, ze které jste vyloupli SIM kartu nebo na originálním papíru, který byl součástí původní SIM karty. Pokud PUK nedohledáte je možné si o něj zažádat u operátora na zákaznické lince.

Go to top

2015 © KPSYSTEM s.r.o. Privacy Policy